کتاب نسل چهارم بازاریابی

کتاب نسل چهارم بازاریابی، حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال یکی از بهترین کتاب های مارکتینگ است که فیلیپ کاتلر آن را به همراه ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا تألیف و منتشر کرده است. این کتاب در واقع ادامه‌ی کتاب نسل سوم بازاریابی است که در پاراگراف قبل به توضیح آن پرداختیم. این کتاب به کامل‌ترین شکل ممکن توضیح می‌دهد که چگونه ترکیب تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال و سنتی، مشتریان بالقوه را به سمت خود جلب و جذب می‌کند.
مدرس هستی و می‌خوای درآمدت بیشتر بشه؟
در این کتاب که سال 2017 منتشر شده، کاتلر نسل بعدی بازاریابی را معرفی کرده است. این کتاب نظرات جدید آقای کاتلر است و در آن با توجه به تغییرات دنیای بازاریابی نکاتی برای اصلاح دید سنتی بازاریابی بیان‌ شده و نکاتی کاملاً جدید نیز بررسی ‌شده است.
🔅ویراگستر، نشریه تخصصی در حوزه شبکه و دیتاسنتر🔅

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *